Loading...

❤ Rádi Vám pomůžeme s objednávkou po telefonu : +420 776634912 - po-pá 9:00-16:00 ❤

×

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu.

Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat:

V případě reklamace postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu – provozovna pro reklamace: JB software s.r.o., Švermova 268/76, Liberec, 46010. Přeprava je hrazena stranou kupujícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

  • Ihned po uzavření smlouvy obdržíte reklamační protokol elektronicky na Vaší adresu elektronické pošty nebo jej můžete stáhnout u nás na webových stránkách (odkazy na formuláře: relamační protokolodstoupení od smlovy).
  • Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  • Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  • Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  • U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.